zondag 30 maart 2008

Re: 't slenterende keurslijf

Dirk,

Er is heel veel wat ik pas bij tweede of derde lezing van je begrijp, - maar dan ook goed! Of mijn post een venster openzet of er juist een sluit, weet ik niet, ik ben heel benieuwd wat je ervan gaat zeggen. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je je er in zult kunnen vinden, maar misschien vergis ik me. Ik 'hoop' geen van beide, ben alleen maar benieuwd - wat niet wil zeggen dat je je uit moet putten.

In elk geval is het voor mij ook een hele andere richting - hoewel een zeer vertrouwde - dan ik hiermee dacht in te slaan. Allicht hoort het tot 't bronmateriaal, of het heel vruchtbaar zal zijn betwijfel ik eerlijk gezegd. Eigenlijk vind ik het alleen maar frappant: de manier waarop ik 'de groteske mens' (beetje formalistische formulering) heb leren kennen, en wat ik daar bij die mevrouw Burgers over Steenbok lees.

Rutger

Geen opmerkingen: