donderdag 27 maart 2008

Re: Aankondiging

je bedoelt heel de achterliggende conversaties ook publiek houden? mij best.

Best wel op een andere plek, om het overzichtelijk te houden.
Heb zoiets aangemaakt, als je de mails cc'eet naar weggehaaldveurdespeum@blogger.com komen ze zo op het andere blogje, dat vind je op http://groteksels.blogspot.com/

Overigens : publiek is natuurlijk erg relatief. Ik heb je net toegang gegeven tot de Google analytics account voor grotext.blogspot.com.
Bezoek daartoe www.google.com/analytics en log in met je google account. Deze cijfers lopen altijd wel een dag achter.
Als je ook een 'live' teller wil, die zichtbaar is op de site, kan dat ook maar ik denk dat dat in dezen eerder af te raden is. Zeker in dit stadium.

Ik ben het gewend om voor twee man en een paardekop te werken, je moet dat kúnnen en wíllen ook met ons soort bezigheden, maar het schrikt de paardekop af als er maar twee hoofden zijn en die wil je niet kwijt.

----- Original Message ----
From: Rutger H. Cornets de Groot <rutger@cornetsdegroot.com>
To: Dirk Vekemans <dirkvekemans@yahoo.com>
Sent: Thursday, March 27, 2008 4:36:44 PM
Subject: Re: Aankondiging

Zojuist terug van de bibliotheek met: Anton Simons, 'Het groteske van de taal', maar vooral met het boek over Fritzi waar je 't over had. Dat ziet er imposant uit - en ik kan je niet zeggen hoe onuitsprekelijk veel deugd het me doet, dat juist in zo'n boek mijn ouwe heer nog ter sprake wordt gebracht. Enfin.
Zouden we dit soort briefjes niet ook op de site kunnen plaatsen, evt. in een aparte rubriek? Wat denk je? Ik weet niet of zoiets mogelijk en wenselijk is. Ook kan ik geen teller vinden, weet jij waar die zit?


At 13:09 27-3-2008, you wrote:
het was ook in kleur, maar die heb ik weggehaald.
de beweging lijkt mij interessant, het groteske zoals we dat 'kennen' staat misschien wegens die vertrouwdheid al haaks op de beweging, het groteske als strategie?
dat alleszins was ik aan het denken bij dit ontwerp

----- Original Message ----
From: Rutger H. Cornets de Groot <rutger@cornetsdegroot.com>
To: Dirk Vekemans <dirkvekemans@yahoo.com>
Sent: Thursday, March 27, 2008 1:06:15 PM
Subject: Re: Aankondiging

Ha, maar nu ik het zo zie staan met die titel erbij vind ik het mooi hoor!


At 12:56 27-3-2008, you wrote:
Hierbij toch een ander prentje, een digitale bewerking van een houtgravure van mij.
Ideaal is het niet maar het is tenminste copyright vrij.
groeten, dirk


Geen opmerkingen: