donderdag 27 maart 2008

branden

vervolgens nog de feed van deze groteksels 'branden'  bij feedburner.com en dan kunnen ze in de zijbalk van de eigenlijke blog als
'conver saties' darn nu moet ik daar weer een grafiekje voor opmaken, design die duidelijk maakt dat de techniek mee de tekst maakt, en de dialoog het statische 'resultaat' onderbouwt maar ook  untsoweiter

kijk in dit tekst (code) kringetje ben ik al veel minder geremd

we kunnen dan ook spelen met de mailonderwerpen.
altijd fijn
's kijken of het al werkt

----- Original Message ----
From: Rutger H. Cornets de Groot <rutger@cornetsdegroot.com>
To: Dirk Vekemans <dirkvekemans@yahoo.com>
Sent: Thursday, March 27, 2008 4:36:44 PM
Subject: Re: Aankondiging

Zojuist terug van de bibliotheek met: Anton Simons, 'Het groteske van de taal', maar vooral met het boek over Fritzi waar je 't over had. Dat ziet er imposant uit - en ik kan je niet zeggen hoe onuitsprekelijk veel deugd het me doet, dat juist in zo'n boek mijn ouwe heer nog ter sprake wordt gebracht. Enfin.
Zouden we dit soort briefjes niet ook op de site kunnen plaatsen, evt. in een aparte rubriek? Wat denk je? Ik weet niet of zoiets mogelijk en wenselijk is. Ook kan ik geen teller vinden, weet jij waar die zit?



Looking for last minute shopping deals? Find them fast with Yahoo! Search.

Geen opmerkingen: